Be skinny, be beautiful

Jak se donutit cvičit

11. června 2014 v 13:00 | Ronnie
Většina z mých pravidelných čtenářů tuší, že některé články se týkají hubnutí. Někteří z těch pozornějších vědí, že jeden čas to se mnou bylo skutečně těžké, ale teď... Teď je všemu jinak. Skotsko změnilo všechno. Dokonce i pohled na věci kolem hubnutí a pravidelného cvičení.

Přináším několik netradičních typů, které vás zaručeně donutí se sebou něco dělat.

1) Nastěhujte se do bytu s třema klukama a chvíli poslouchejte, co všechno se jim nezdá na holkách, které vy považujete za takřka ideály krásy. Když pomineme narážky typu "plochá, jak přistávací dráha", musím zmínit, že podle mých spolubydlících by každá druhá slečna, které závidím nádhernou postavu, měla začít chodit do fitka a trochu omezit stravování.
2) Kupte si permici do fitka za vlastně těžce vydělané peníze. Věřte, že to zabere. Kdykoliv si řeknu, že za ty peníze jsem mohla mít nové šaty, lodičky, kabelku a ještě by mi zbylo na novou rtěnku, donutím se zvednou svůj líný zadek a do toho gymu prostě dojdu. Když už jsem se připravila o nový kousek do skříně, tak ať alespoň nějak vypadám.
3) Na ledničku si nalepte fotku té téměř VS modelky, kvůli které vás odkopnul váš bývalý. Ačkoliv budete mít zkaženou náladu už od samotného rána, ten protivně laskavý obličej a perfektní postava vaší sokyně vás zaručeně odradí od toho lahodného šlehačkového dortu, který máte v lednici.
4) Utraťte všechny peníze za oblečení v o číslo menší velikosti, než je vaše současná. Nebudete mít co na sebe a vzhledem k tomu, že jste utratili i poslední penny za malé oblečení, nezbyde vám nic jiného, než zhubnout, abyste se nemuseli promenádovat nazí, když na nový šatník ve vaší velikosti nemáte.
5) Udržujte správné společenské kontakty. Jak říká můj spolubydlící - 200 kcal za deset minut. If you know what I mean.(Ovšem já si osobně myslím, že tato čísla jsou holá pitomost).
6) Nechte úklid kuchyně na vašich spolubydlících. Po týdnu bude místnost doslova a do písmene živá, takže vás ani nenapadne vyvařovat vysokokalorické omáčky s knedlíky. Rychle naběhnete, vezmete trochu jídla, které je ještě nepoznamenané parazitickou houbou, jen tak, abyste přežili a rychle pryč, než "oživnete" také. Nemáte šanci se přecpat k prasknutí a tím pádem nabrat nechtěná kila.

Cvičíme do plavek

16. března 2014 v 20:44 | Ronnie
Březen je již ve své druhé půlce, nepochybně k nám dorazilo jaro a léto tu bude než se nadějem. Proto je čas vyvětrat naše tukové pásy, které nás od Vánoc poctivě zahřívají kolem kritických oblastí našeho těla.
Mám pár tipů, jak začít cvičit a na konci článku najdete i několik cviků, které jsou dobré pro zpevnění postavy.

Jak vlastně začít? Jak se dokopat?

1) Kupte si nové plavky, které vás zaujmou natolik, že se v nich zkrátka budete chtít ukázat. Doporučuji se v nich po každém úspěšně odcvičeném týdnu vyfotit. Budete mít hmatatelný důkaz vašeho pokroku.
2) Najděte si někoho, kým se budete inspirovat. Může to být kdokoliv - Megan Fox, Miley Cyrus, Miranda Kerr, zkrátka, kdo vás napadne. Pro mě osobně je to Ashley Tisdale. Už od svých řekněme třinácti let v ní mám jistý vzor, co se vzhledu a oblékání týká. Je dobré vytisknout si pár fotek, kde je dobře vidět postava a nalepit to především na ledničku, ale třeba i na dveře od pokoje - to mě osobně donutí začít cvičit.


3) Zamiřte do solárka. Je všeobecně známé, že na opáleném těle 'faldíky' nejsou tak markantní.
4) Sestavte si playlist z písniček, které jsou energické, veselé a které vás dobře nakopnou, když budete cvičit a sotva lapat po dechu.
5) Vyměňte sladké sušenky, dorty a podobné blafy za ovoce!
6) Navykněte si na vodu - minimálně litr a půl neslazené vody denně. Pročistíte se tím, pomáhá to na celulitidu. Doporučuji nakapat do vody citrón nebo nakrájet okurku.


7)Každý den si zacvičte!

10x 16 lehsedů - Položte si nohy na postel tak, aby byly vyvýšené. Dejte si ruce za hlavu a zvedejte se. No zkrátka všichni víme, jak se dělají lehsedy
10x 16 Stehna a zadeček - Položte si nohy na postel stejně jako u lehsedů. Ruce si položte podél těla a zvedejte pánev do vzduchu.
10x16 Cvičení na podbříšek - Stále ležte na zádech jen tentokrát zvedáte natažené nohy. Pamatujte, že při cvičení série nohy nikdy nepokládáte na postel.
3x16(Každá strana zvlášť) Cvičení na nohy - Lehněte si na bok, spodní nohu skrčte do pravého úhlu a horní zvedejte nataženou.
3x 16 (Každá strana zvlášť) Vnitřní strana stehen - Zůsta%nte ležet na boku. Spodní nohu nechte rovně nataženou, horní pokrčte v koleni a přehoďte přes tu dolní. Tu zvedejte, ale ne tahem.
4x15 Dřepů

Top5 motivačních songů pro workout

11. února 2014 v 14:59 | Ronnie
Poslední dobou se neustále jen a jen vykecávám, a tak jsem si řekla, že je na čase přidat také něco užitečnějšího, než jen mé zpovědi.

Čas od času se každý přemluvíme a rozhodneme se v rámci záchvatu nadšení pro zdravý životní styl cvičit. Nedavno jsme s kamarádkou vedly diskuzi o tom, co vlastně u našich workoutů posloucháme, aby nás to řádně nakoplo, a tak jsem sestavila svůj vlastní osobní žebříček motivačních songů. Třeba si mezi nimi někdo také najde svého favorita.

1) Kesha a Pitbull - Timber


2) Kesha - Die young( Becky G remix)


3) Tiesto vs. Diplo - C'mon


Btw: Smilers, slyšíte v tom Morning sun? ;)

4) Icona Pop - I love it


5) David Guetta a Nicki Minaj - Turn me on

Mít břicho jako Queen C: Workout

7. listopadu 2013 v 17:04 | Ronnie

Twerk it smilers! Je tu další série cvičení od blogilates.com! Stále vám klesá brada nad tím, jak Miley dokázala úžasně zhubnout? Cloumá vámi závist při pohledu na její vypracované břicho? Mnou tedy rozhodně ano, proto jsem skutečně vděčná za toto video. Myslím, že by to skutečně mohlo zabrat, protože mě po tomto cvičení bolí opravdu celý člověk.


Takže Smilers, s chutí do toho!

Nohy jako Miranda: Workout

5. listopadu 2013 v 18:00 | Ronnie
Zapomeňte na kecky, od teď se cvičí na podpatcích!


Zprvu jsem k této 'heels' technice přistupovala poněkud skepticky, ale i tak jsem se to rozhodla vyzkoušet. Nejdřív s podpatky, potom bez(protože jsem na podpatcích trochu neohrabaná, a kdybych pocítial stejný efekt i bez nich, ráda bych je odložila zase do skříně). A ejhle! Po cvičení v mých lodičkách jsem byla sotva schopna chůze. Oproti tomu cvičení v keckách mi moc nedalo. Rozhodně doporučuji tento workout vyzkoušet.
Možná si chvílemi budete připadat jako idioti. "Udělej sexy dřep!". To se snadno řekne, ale hůř udělá, když stojíte naproti zrcadlu, ze kterého se na vás mračí někdo, kdo vypadá, že se každou chvíli pozvrací. Časem to však překonáte a dokonce se naučíte přijímat sami sebe trochu lépe :)

Pas jako Candice: Workout

5. listopadu 2013 v 16:04 | Ronnie
Po dlouhé době jsem se opět rozhodla něco se sebou dělat, ale musím se přiznat, že jsem trochu tápala. Přes prázdniny jsem pěkně zlenivěla a po roce a půl kalanetiky a cvičení s Jillian mě to poněkud nudilo. A tak jsem hledala něco, co by mě pořádně nakoplo a zároveň to i k něčemu bylo. A našla jsem blogilates.com. Doporučuji tento blog navštívit, pokud se zajímáte o zdravý životní styl.
Každopádně tato slečna vytváří různé workoutové programy, které na první pohled zaujmou a nálakají. Upřímně, když vidíte břicho jako Victoria secret model, asi nás to všechny začne trochu zajímat, vezmeme li v úvahu perfektní pas Candice S.
Začala jsem s tímto cvičením teprve včera(a proto mě těch pár minut dost řádně zmohlo), ale i tak mám pocit, že snad i pozoruji výsledek. Po prvním dni!


Cviky jsou poměrně zajímavé a nevšední, takže pár týdnů zabere, než nás to začne nudit. Navíc při nich zapojujeme i ty svaly, které při obyčejných lehsedech zkrátka leniví.

14 tipů pro lepší postavu!

16. února 2013 v 12:55 | Ronnie
1) Dodržuj pitný režim(Alespoň 2 litry neslazené vody - kafe se nepočítá)!
2) Ovoce jez spíše jen dopoledne, odpoledne si dej zeleninu.
3) Před posilováním se vždycky zahřej(alespoň 20 minut něčeho, u čeho se pořádně zapotíš)
4) Jablečný ocet je náš kamarád.
5) Hladovění ničemu nepomůže. Jez pravidelně, 5x denně v malých porcích.
6) Uvědom si, že Mussli tyčinka je poměrně výživná, proto bys neměla sníst 5 tyčinek denně s tím, že je to dietní.
7) Jez nejpozději do 18:00
8) Nikdy nevynechej snídani!
9) Cvič každý den, ne jen jednou za čas.
10) Jdi do toho s kamarádkou. Podpoříte se navzájem.
11) Kardio cvičení s Jillian Michaels + kalanetika = pevná vytvarovaná postava již za 30 dní.
12) Kostička kvalitní tmavé čokolády denně neuškodí. Naopak, jsou prokázány příznivé účinky, ale nesmíš spořádat tabulku na posezení. Kostička je optimální s dietou, navíc si budeš udržovat stálou hladinu cukru v krvi.
13) POKUD JE TI MÉNĚ NEŽ 15 LET, NEPOUŠTĚJ SE DO ŽÁDNÝCH DRASTICKÝCH DIET!!! Mohly by ti víc ublížit, než pomoct. Pokud nejsi úplně spokojena, zaměř se spíše na cvičení.
14) Jestliže je tvé BMI nižší než 19, diety jsou dle mého názoru naprosto zbytečné.
 
 

Reklama

Rubriky