Cvičíme do plavek

16. března 2014 v 20:44 | Ronnie |  Be skinny, be beautiful
Březen je již ve své druhé půlce, nepochybně k nám dorazilo jaro a léto tu bude než se nadějem. Proto je čas vyvětrat naše tukové pásy, které nás od Vánoc poctivě zahřívají kolem kritických oblastí našeho těla.
Mám pár tipů, jak začít cvičit a na konci článku najdete i několik cviků, které jsou dobré pro zpevnění postavy.

Jak vlastně začít? Jak se dokopat?

1) Kupte si nové plavky, které vás zaujmou natolik, že se v nich zkrátka budete chtít ukázat. Doporučuji se v nich po každém úspěšně odcvičeném týdnu vyfotit. Budete mít hmatatelný důkaz vašeho pokroku.
2) Najděte si někoho, kým se budete inspirovat. Může to být kdokoliv - Megan Fox, Miley Cyrus, Miranda Kerr, zkrátka, kdo vás napadne. Pro mě osobně je to Ashley Tisdale. Už od svých řekněme třinácti let v ní mám jistý vzor, co se vzhledu a oblékání týká. Je dobré vytisknout si pár fotek, kde je dobře vidět postava a nalepit to především na ledničku, ale třeba i na dveře od pokoje - to mě osobně donutí začít cvičit.


3) Zamiřte do solárka. Je všeobecně známé, že na opáleném těle 'faldíky' nejsou tak markantní.
4) Sestavte si playlist z písniček, které jsou energické, veselé a které vás dobře nakopnou, když budete cvičit a sotva lapat po dechu.
5) Vyměňte sladké sušenky, dorty a podobné blafy za ovoce!
6) Navykněte si na vodu - minimálně litr a půl neslazené vody denně. Pročistíte se tím, pomáhá to na celulitidu. Doporučuji nakapat do vody citrón nebo nakrájet okurku.


7)Každý den si zacvičte!

10x 16 lehsedů - Položte si nohy na postel tak, aby byly vyvýšené. Dejte si ruce za hlavu a zvedejte se. No zkrátka všichni víme, jak se dělají lehsedy
10x 16 Stehna a zadeček - Položte si nohy na postel stejně jako u lehsedů. Ruce si položte podél těla a zvedejte pánev do vzduchu.
10x16 Cvičení na podbříšek - Stále ležte na zádech jen tentokrát zvedáte natažené nohy. Pamatujte, že při cvičení série nohy nikdy nepokládáte na postel.
3x16(Každá strana zvlášť) Cvičení na nohy - Lehněte si na bok, spodní nohu skrčte do pravého úhlu a horní zvedejte nataženou.
3x 16 (Každá strana zvlášť) Vnitřní strana stehen - Zůsta%nte ležet na boku. Spodní nohu nechte rovně nataženou, horní pokrčte v koleni a přehoďte přes tu dolní. Tu zvedejte, ale ne tahem.
4x15 Dřepů

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nienna Nienna | Web | 20. března 2014 v 16:27 | Reagovat

Líbí se mi ty cviky :) Nějaký takový rozpis jsem přesně potřebovala :)

2 Lucka Lucka | Web | 6. května 2014 v 11:35 | Reagovat

Anebo je druhá možnost, pořídit si plavečky na své tělo. Mrkněte na Triolu - letos se zaměřila právě na nás obyčejné ženské, žádné modelíny, které nás pak "nutí" hubnout a to až do extrémů, což už mi přijde šílené. Všeho s mírou...

3 Tereza Tereza | Web | 11. června 2014 v 12:01 | Reagovat

Super plavky

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama